mysmorgon

Hej allihopa, Hej igen.
 
Det var ett tag sen jag bloggade, ett bra tag sen men jag tänkte försöka mig på det igen för skojs skull. Jag saknar att blogga och saknar alla roliga fördelar som bloggandet förde med sig, all igenkänning, Alla kommentarer och reaktioner osv. 
Iallafall så sitter jag och äter frukost med Nils och Stella för tillfället, i skålen är det fibergröt med mosad banan, hallon och lite ringlad sirap. Hur gott som helst och hur enkelt som helst! Dessutom min älskade underbara ekologiska äppeljuice i glaset. Mums!
Men nu tänker jag fortsätta bläddra i min Alltihemmet tidning, och sen ska jag försöka göra lite situps innan jobbet 11.30-17. Ha en underbar dag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0