Bitcheeeeees

Shu bloggen
Nu är det såhär att jag tänkte dra ner till skåne igår, för att jag ville det. Men det ville inte min bil, så mellan Värnamo och Ljungby så bestämde den sig för att den inte ville köra mer. Så hej och hå, stopp på motorvägen. (Kände ni hur jag fick in rimmet där ellerrr?) Så jag fick gå ut i ett skabbigt och blött dike med fästingar och spindlar och myggor typ. Så jag bara tog ut varningstriangeln (som förövrigt påminde om en jätteful spindel hahaha) och sen gick jag o satte mig i bilen igen. Usch!
Aldrig att jag skulle stå ute i spindlar och borelia-salmonella-aidsfästingar? Fy Fabian!
 
Iallafall så får jag ju ta skåne någon annan dag typ, för idag måste jag få hem lilla bob igen, får se om det går att köra honom hem typ, det lär väl bli spännande haha. Dagen slutade iallafall med att jag fick ringa min privata chaufför (och bästavän såklart haha) Markus så att han fick hämta mig i Värnamo då. Så vi tog en matbit inne på McDonalds i värnamo och sen åkte vi hem till honom. 
Såhär såg det ut igår när jag fick stopp på motorvägen iallafall haha.
Stackars Bob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0