Strutsägg, Vin, Schnitsels och gott sällskap

Hola bitchachos!
Sitter här i markus stuga i Eksjö och dricker vin, äter schnitzel och kollar på den öppna elden i brasan. Vi har precis lagat mat och varit o handlat, det här är andra dagen i rad som jag är här. Vi har blandat vinet med nån jordgubbsdrinksmix, firade livet genom att dricka champagne, Ätit Tacos och pizza, sovit i 13 timmar i ett sju grader kallt rum och älskat med Mathias. Wooooooooppppppp eheeh.
Nu slog markus sig själv i ansiktet så jag måste nog dra!
Men jag älskar er tre människor som följer min blogg, Püss!

Kommentarer
Postat av: marukusu

"och kollar på den öppna elden i brasan."

Bitch drunk as fuck?

Svar: Hahaha det vet du!
Victor Wallin

2013-01-13 @ 20:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0