It's the place where the boy used to play

Godmorgon bloggen! Sitter här i sängen jämte min hund och dricker kaffe. Gjorde ju bara ett inlägg igår så tänkte skriva lite om gårdagen haha. Började bra med jobb osv, efter jobbet så kom jag hem till ett brev  som sa att jag helt random skulle få in 11 000 kr på kontot haha, varför händer inte sånt oftare? Sen åkte jag iväg o handlade lite med mamma, bokade in en massage tills nästa fredag, var ute o gick en sväng med Erica och sådär. Fick även besök på natten av två rådjur haha, så söta!!
Vad tycker ni om den nya tröjan föresten?! :)
Men nu ska jag dra mig mot jobbet faktiskt! Ni kan ju ta o lyssna på den här awesome låten sålänge :*
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0