Drunk in the morning

Hola bloggen och alla 2 läsare!
Sitter här i sängen, dricker en cider och försöker reflektera över vad jag vill göra och vad jag vill uppnå här i livet, det låter lättare än vad det faktiskt är. Jag vill vara ung medans jag kan, vill dricka vin på sommarängar och åka cabriolet genom dalarna. Jag vill åka skidor i dom svenska fjällen och sola på en strand i turkiet. 
Det var ju ett tag sen jag bloggade, så tänkte uppdatera lite med några bilder!
Har hänt rätt mycket sen jag bloggade seriöst sist, Nytt år, Ny mobil, Festat massa, Shoppat massa, varit i Malmö, och Göteborg några gånger osv..
Tänkte försöka blogga lite seriöst nu ett tag iallafall! Får se hur det går! :)

Idag har jag iallafall jobbat, träffat Mandy, Vi åkte bara o åt en hamburgare fast ingen av oss var hungriga haha, sen släppte jag av henne vid Vip. Fick en Powerking som tack haha, så sött! Sen har jag bara solat en sväng, varit och handlat massa halloweensmink (!?) och två tröjor på MQ. Nu tänkte jag gå ut o gå en liten sväng med Erica innan jag ska sova, Ska bli jättemysigt! Älskar den tjejen. Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0