And as I looked around I began to notice, that we were nothing like the rest

Holandia!
blabla bla bla..
Och idag har jag inte gjort alls mycket! Har Jobbat (självklart), betalat hyra (till mamma haha), Försökt att städa lite hemma, ätit soppa med vitlöksbröd (awesome), varit o handlat en sväng, träffat Adam och åkt runt lite i hans nya bil! En jättefin svart Saab 9-5 kombi, Ser precis ut som en civilpolisbil haha! 
Imorgon har jag planerat in en Lunch med Markus vid 11 nångång, sen vet jag inte riktigt vad som händer på eftermiddagen! Känns som att jag har bokat nånting men glömt vad det är haha. oops!
En bild från jobbet idag och en random bild från Öland i höstas! Åkte dit med Markus, Mattias, Emilia och Martina haha. Var awesome förutom massa gråt och bråk, en och en halv våldtäckt, spya och så vidare haha. Tänkte lämna detaljerna där!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0