Jag saknar den humorn

Fikarastbloggen?
Hejsan bloggen! Sitter här på öxnehaga på jobbet o har lite fikarast, vi håller på med det sista på miljöspelet. Kul! Har inte bloggat på några dagar så får be om ursäkt för det! Tänkte göra nåt inlägg snart med lite inköp o sådär, kan väl vata kul o se typ :)
igår var jag iallafall på a6 en sväng med Adam, köpte strumpor o en t-shirt bara :) sen åkte jag o solade, efter det träffade jag Erica o Becca + headshot! Var jättemysigt och vi hade inget liv så vi följde efter en brandbil med blåljus ut till tenhult haha. Men det var kul iallafall! Men nu ska vi snart börja jobba lite igen, men vi hörs senare! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin header! :D

2013-03-21 @ 10:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0