Working nine to five

Fast ändå inte, för jobbar faktiskt 09.00-18.00 i vanliga fall nu för jag har skaffat mig ett jobb!
Jag är liksom lycklig nu. Har åkt o kollat på 3 bilar, en i borås, en i kalmar och en i örebro haha. Ingen av dom var dock tillräckligt fin så jag fortsätter att leta. Men nog om det! Har jobbat nu i två dagar och ska gå o lägga mig för att jobba min tredje dag imorgon. Underbart! Jag jobbar som miljöinformatör på Vätterhem nu faktiskt och trivs efter två dagar fantastiskt bra. 
Annars har jag haft en otroligt rolig kväll med Markus, Vi har först åkt runt och nästan kräkts i hans bil, sen gick vi på stan och jag köpte ett fint halsband med ett kors på, inte direkt för att jag är troende kristen men tycker att det var fint ändå. Sen köpte vi varsin grillad kyckling och satte oss på en brygga mitt på munksjön och åt med fingrarna. Vi kände oss som grottmänniskor och troligen så har jag aldrig ätit på ett sånt sätt innan haha. Kvällar som dessa gör livet så galet härligt. Saknar förövrigt Daniel massor som är i Norrland just nu haha, hade velat följa med honom dit men jobbar ju. Lite synd men det kommer nog fler tillfällen! :)
Här är mitt nya halsband iallafall, tycker att det var fint. Fett mysig tröja dessutom, ser ut som en björn.

Men nu ska jag gå o lägga mig faktiskt, måste upp tidigt imorgon. Ska dock bli galet härligt med helg, ska försöka att inte festa så mycket och bara njuta av ledigheten genom att köpa en bil? haha försöka iallafall.
Godnatt på er och hoppas att ni mår bra, för det gör jag! :*

Kommentarer
Postat av: Markus

Haha, jag dör! Lätt att vi måste fista kyckling fler gånger asso!!! xD
Du glömde ju skriva att vi blivit värsta white trash osv xD

Svar: Hahahah dör, vi måste vara mer whitetrash snart! :D
Victor Wallin

2012-09-14 @ 11:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0