My milkshake brings all the boys to the yard

Tjuu din gamla blogg!
Sitter här på rummet och äter marabou vitchoklad, Har precis tittat på Xfactor och nu ska jag gå o lägga mig o titta på senaste avsnittet av Ung och bortskämd haha. Mysigt! Idag har jag gått upp vid 07.00 och kom hem 19.15 från jobbet, Lång dag men det är alltid kul att jobba haha. Nu är iallafall längsta dagen avklarad denna veckan och jag har typ ingenting planerat förutom att jag ska träffa Markus på onsdag och ska köra mercan till Göteborg på lördag haha. :) Vill ni se två otroligt fina bilder på honom föresten? Tog dom när jag var i Eksjö med Markus i hans pappas grustag! Stängda grindar dit in dock, only Vip. Sorry ni som frågat<3
Ni har inget annat val än att se dom föresten.
Den sista bilden är på Markus fina Renault Laguna 1.9dci -98 med dragkrok som har gått 14100 mil och är precis nybesiktigad med blanka papper! Otroligt snål är den dessutom, dricker runt 0.5 liter diesel/mil. Den är mot förmodan tillsalu dessutom, så skriv i kommentarerna om du är intresserad så kan han höra av sig till dig! ;)
Anyway!
Nu ska jag lägga mig faktiskt, men vi hörs nån dag! ;) Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0