It doesn't matter what you heard, we are the people who rule the world

Hejsan! Livet är lite awesome just nu, igår fick jag reda på att jag har fått jobb som informatör om källsortering. Ska bli jättekul! Det innebär även att jag äntligen (!!) får köpa bil osv. Så sitter på bussen hem från Göteborg för att skriva på papper osv. Trodde att jag skulle missa bussen när jag vaknade imorse och såg att bussen gick om 25 min. Galet stressigt men vad gör man inte för att hinna?
De senaste dagarna har också varit bra, Träffade Mandy på måndagskvällen, jag åkte till Göteborg i tisdags efter arbetsintervjun och väl framme har jag bara tagit det lugnt och myst. 
Senare idag ska jag iallafall träffa bästa Markus, Vi tänkte gå på stan o kanske (har inte frågat honom än haha) träffa en kompis o hans kille som är i jkpg nu på en fika eller nåt :)
Men nog om det, Här har ni lite bilder från dom senaste dagarna!
Men nu ska jag iaf  fortsätta min otroligt händelserika bussresa osv..
Ska faktiskt försöka skriva här oftare, har bara inte tid just nu x)
Men ha det bäst sålänge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0