Come back and haunt me

Vissa dagar, speciellt nu på hösten.
Kan man känna sig lite nere, det är kanske lite så jag känner just nu..
Men jag vet att det kommer gå över, Har världens mest underbara jobb, Hela veckan inbokad med massa roliga saker som att jag ska träffa Markus, Becca, Jonna och på Fredag så ska jag på 19års fest hos älskade Mandy!
På lördag åker jag till Göteborg igen och träffar finaste. Hade helst velat stanna där och komma bort från allt ett tag, men det får bli nån annan gång. Anyway, Sist jag var i Göteborg, alltså i helgen, köpte jag en jättefin teservis som jag letat länge efter, kanske slänger upp en bild på den nån dag här i veckan. Men inte nu, börjar jobba klockan 07.00 imorgon så jag måste verkligen sova nu. Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0