You will find me by your side

Igårkväll efter jobbet ringde Daniel och sa att han passerade Jönköping och undrade om jag ville följa med ner till Malmö och tillbaka, Så jag hoppade in i bilen och körde efter honom ner till skillingaryd för att parkera bilen där. Vi stannade till på en lastbilsparkering och bytte släp i Malmö och det var sjukligt kallt, Gick sen o la mig i sängen över honom haha. Att sen sätta mig i min frusna bil klockan 03.30 och behöva skrapa rutor när det sitter nåt freak o tittar på mig i bilen jämte var ju inte det skönaste jag gjort. + Att jag tappade min mobil så att batteriet flög ut, hur lyckas man?
Idag ska jag iallafall åka till Eksjö, När jag kommit dit så ska vi dra ner på roadtrip till Varberg! Awesome. Sen blir det fest och slipa rost på kvällen, kommer bli sjuukt kul. 
Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på våran sommarstuga från sist vi var där! 
Körde min stora kärlek i livet ut, Landsvägar hela vägen. åh.
Är det så konstigt att jag tycker så galet mycket om det här stället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0