Im collecting sunlight for rainy days

Har varit på flykt från verkligheten så länge, men nu är det dags att växa upp. Det kommer aldrig mer bli på något annat sätt än det är nu, ingen slapp skola och ingen vila annat än på helgerna. Vet inte om jag är glad över att skolan är över, tror faktiskt inte det. Trivdes så galet bra på Jb och saknar det så galet mycket. Men life goes on och jag är jätteglad över mitt jobb iallafall, även fast det känns lite vemodigt att gå upp tidigt när man är förkyld och har ont i halsen. 
Har varit på platser som ingen vill vara på, har gjort saker som ingen vill göra.
Har sett saker som ingen vill se på och tvingat mig själv till saker ingen vill tvinga sig till.
Bilderna är tagna av Markus häromdagen på Jönköpings (kanske) finaste övergivna ställe. 
Vad tycker ni? :)
Men nu måste jag dra mig mot jobbet iallafall, så vi får höras senare ikväll eller imorgon kanske. Hoppas att allt är bra med er som läser, och att ni har en bra dag. Puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0