Details

Hejsan bloggen! Städade mitt rum häromdagen och fick fram massor av små detaljer i mitt rum, Och alla vet väl att det är dom små detaljerna som gör hela rummet? Älskar alla mina små antika saker haha!
Bild 2: 2 Stycken otroligt söta gamla porslinsägg köpta i en antikaffär i Eksjö! älskade livet när jag köpte dom haha.
Bild 3: Antik Kikare som jag köpte på en loppmarknad i Lund av en full gammal herre som rökte pipa för 40 kr. 
Bild 4: Kan vara mitt senaste fynd, En kopparklocka från 50 talet. Köpt på en secondhandbutik i Jönköping.
Bild 5: En gammal sliten jättesöt röd pall som jag fick av en kompis som skulle slänga den. Mitt senaste projekt!
Bild 6: Gammal expressen tidning från 1971, Tycker att den är sjukt fin.
Bild 7: Min gamla vackra skrivmaskin som jag köpte på en loppis i skåne för 5 kr för några år sedan, Tycker att den ger en härlig känsla i rummet!
Men nu måste jag åka till Jobbet, Ha det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0