Tro inte att du vet allt om mig för att du sett mig på bild

Shoo alla härliga människor!
Mitt liv är lite halvt underbart just nu, Har klarat uppkörningen och har teoriprov på måndag! Måste plugga som en get om jag ska klara det, men det gör jag nog! Sen är det lite hemskt också eftersom att jag har världens humörsvängningar haha. Skrattar ena sekunden och gråter i andra, say whaat?

Iallafall så var vi ute o fotade lite igår! Jag, Amanda, Belinda och ÄlsklingsCarro! Fast dom fotade och jag stod som modell haha! Men nu ska jag iallafall dra hem till kättilstorp till min kära familj! Ska även köpa med mig hamburgare på vägen haha, Fett mys! Hörs imorgon! :)

Men först kommer iallafall några av bilderna som Carro tog.
Foto: Fina Carro, Redigering: Jag!
Han bara stack iväg, utan att vända sig om.
Han springer snabbt iväg, kan inte vänta på nån.
Har alltid vart på väg, men är han framme nån gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0