Kaffe och sol på balkongen

Shoo alla underbara bloggläsare!
Sitter här i lägenheten och har precis duschat! Fräscht. Så nu ligger jag på balkongen, fett härligt väder så solar lite och dricker lite kaffe. Kollar dessutom på bilden på våran whiteboardtavla i skolan som Carro la upp på facebook igår som har över 8700 Likes hahaha! Galet. Bytingen<3
Iallafall så ska jag städa lite extra hårt idag nuråå eftersom att Daniel kommer hit, Confusing, right? Så innan det ska jag även träffa en kompis och efter 4 nångång så vetefan vad jag ska göra haha! Utgång står troligen på schemat nu iallafall!

Igår var jag som sagt på stan med Markusbabe! :) Vi åt typ godaste sushin på Sushibar och gick loss inne på H&M. Fick med mig en ny vårjacka, superfräsch! och 2st T-shirts. Äntligen har jag hittat en Sushikompis i jönköping Hahaha! Har typ en sportbag som matchar jackan också, kommer bli awesome att resa nästa gång!
Även fixat hårfärg då jag tycker att mitt hår ska bli ännu ljusare haha. Lite lagom kul med förändringar ju!
Ger er även 2 bilder, Första från sushin igår och andra från förra utgången där vi sitter i Limon!<3

Kommentarer
Postat av: Markusbabe

Haha! Vi måste dit snart igen! Jag dör varje dag pga bilden på FB give me sushi liksom! :D

2012-04-12 @ 00:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0