The dreams we had, the love we shared.

Shohej!
Sitter på toan i lägenheten och lyssnar lite på musik såhär klockan 05.55 en tisdagsmorgon. Ska snart hoppa in i duschen! Tänkte typ bara meddela er om att jag är singel haha, woohoo eller inte. Inte direkt nån nyhet, men känns ändå jävligt ledsamt att typ på riktigt bekräfta det för folk .. Därför tänker jag liksom byta ämne direkt haha, Igår sökte jag 3 olika sommarjobb! Får hoppas att dom tar in mig på nåt av dom haha, tror det hade passat mig grymt bra!
Har dessutom fått typ 6 nya vänförfrågningar på facebook sen jag la upp den där bilden jag la upp igår där haha.. orka att folk typ verkligen gillar när man klär av sig hahaha! men skit samma, behöver vara lite ego just nu, känns inte alls bra att bara lyssna på andras problem när man känner sig som en tvättsvamp fylld med känslor typ hahaha. orka bry sig haha.
Puss o hej, Leverpastej eller nåt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0