UPPKÖRNING!

Assåååå shit haha, Can't believe that i've got uppkörning in like less than 2 hours. Taggar sönder med musik o kaffe så blir typ hyper hahaha. Kommer köra på väggarna<3 (Nej, inte vägarna. Väggarna.)
I förrgår vare iallafall lite chillkrök i daften, fett mys. Efter det åkte vi runt lite (Daniel hade inte druckit) så vi åkte in i en skog och det var sjukt mycket dimma och orangea lampor så det såg helt magiskt ut. åh.
Igåår så började dagen iallafall med solning på Daniels balkong haha, så grymt mys! Vi bara låg där i två solstolar och steekte! Inte för att jag direkt har fått nån färg, men endå haha. Efter det blev det en svettig bussresa hem och sen grillning med Mamma & Pappa, Vi åt entricote med klyftpotatis och massa olika såser haha, så sjukt gott!
Till sist så avslutade jag kvällen med en promenad med Adam haha, As usual gick vi till Mc donalds och tog en glass i det iskalla vädret.
Tänkte förövrigt också ge er bilder som jag inte redan har lagt upp på facebook denna gången hahaha!
Känn er speciella!


Lär se ut ungefär sådär om jag klarar uppkörningen! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0