Steak house terrasen a6

Shoo bloggen!
Jag, Aynur och Liiz var och lunchade innan på Steak house på a6, och vi hade sämsta upplevelsen typ. Personalen var grymt konstig, han bakom kassan frågade Aynur om hon inte kunde läsa svenska med grymt otrevlig ton och kollade fett snett på liiz när hon beställde en barnhamburgare typ. Sjukt dålig service!
Dessutom hade dom inga varningar om varma lampor över buffén så jag brände mig på översidan av handen, gör fett ont fortfarande haha.
Nej men dom får en fet diss faktiskt, går inte dit igen.
Dock så var laxen fett god i buffén.

Sorry för kvaliten haha, Tog bilden från liiz blogg!
Nej men nu sitter jag iallafall på Religionlektionen med en MochaLatte i handen från Espressohouse, Grymt god! Skulle lätt kunna döda för en sån haha, eller vad fan skriver jag? nä men asså den är jättegod. Vi jobbar typ med kristendomen och olika grenar inom kristendomen typ. Dubstep i hörlurarna dessutom, känns kristet.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0