Safe house sushi

Shoo bloggen!
Sitter på bussen hem nu från Göteborg, och försöker att intala mig själv att jag ska tillbaka snart och inte känna mig allt för ledsen. Jag har varit på Nordstan och köpt en mössa och ett awesome skärp, Varit på Shock och köpt lite nitar till mina shorts haha, blev större än jag ville ha egentligen, men det kommer nog bli awesome endå! Efter det kom Daniel och hämtade mig och sen åkte vi på Bio med hans syster. Vi såg Safe house som handlade om nån CIA agent typ och alla dog typ, haha asjobbig film för jag hatar när folk dör i filmer haha! Men den var awesome, se den! :)
Sen var vi och åt sushi på Din sushi Frölunda torg, dom har godaste sushin, svär på gud. Var dessutom gryymt länge sen jag åt sushi, så jag dör helt sjukt gott var det.
Standard!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0