Pokerface

Shoo bloggen!
Får börja med att be om ursäkt för hemskt dålig uppdatering, men det brukar bli så på helger haha. Sämst, jag vet. Iallafall så har jag varit hemma hos Adam en stund ikväll med Sandra och Linnea. Vi spelade typ charader och det var grymt kul! Innan det var jag hemma och åt mammas köttgryta, lätt bästa som finns! Ännu mer innan det har jag typ bara varit i lägenheten och pluggat med Danne och varit på skroten och letat efter bromsskivor hahaha! Känns väl som jag, eller? :) Det är så mycket som ni inte vet om mig haha. Har dessutom börjat följa en ny serie nu om någon verkligen läser ner hit, men den heter The river och handlar typ om en försvunnen person som ska räddas av hans familj och ett kamera team som gör ett reportage om allting. Filmad lite typ som "Paranormal activity" stuk och verkligen grymt bra och fett läskig!
Jag imorse vid frukostbordet med ivar hahaha! Så sööt är min lilla hund! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0