På bussen!

Shoo bloggen! Sitter på Swebus mot Göteborg nu, igen haha. Var sjuukt nära att jag missade den eftersom att jag inte hade bokat biljett på internet innan så jag bara åkte ner och den var självklart fullbokad haha, men det löste sig endå. Tror jag ska ta skolkortet till borås nästa gång och ta swebus från borås, kostar typ hälften haha, även om detta är grymt billigt endå!
Igårkväll hade Jag, Adam, Jonna och Linnea lite Chillkrök hemma hos mig haha, fett mys! Vi spelade ölspel och jag har aldrig med vodka haha, blev liite lagom full. Men det var asmys iallafall, Adam och Linnea drog väl typ vid 2 nångång och då somnade jag direkt typ haha, sen upp vid 10, stressade jag ner till stan vid 12 för att ta bussen som jag höll på att missa, men endå.
Nu sitter jag iallafall här och Daniel ska hämta mig på stationen, fast han lär ju komma försent så jag tar nog en kaffe innan det haha.
Till vänster, jag i förrgår. Till höger, jag igår!
Men nu är jag snart framme faktiskt, haha har gjort massa annat under tiden jag åkt så det gick jättesnabbt! Men jag tror inte heller att jag kommer kunna blogga så mycket nu i helgen, men får se om jag klämmer in nåt inlägg haha. Annars får ni överleva ändå!
Puss på er alla saknade människor :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0