Nitar, Shorts & Shock

Shoo bloggen, nattinlägg en söndagsnatt som den här.
Sitter o drömmer mig bort om nitar och om Göteborg, och dessvärre kommer jag att få båda drömmarna i uppfyllelse just denna veckan! :) Ska till göteborg både på onsdag och på torsdag/fredag och kommer stanna tills söndag! Underbart, har saknat alla där så sjukt mycket. Och när jag endå ska åka dit på onsdag så tänkte jag passa på att hoppa in på shock en sväng eftersom att jag har planer på att fixa till ett par Jeans jag köpte för ett tag sen. Har redan slipat till dom lite och klippt av dom så att det är Shorts nu. Skiter ärligt talat i om Jeansshorts kommer att vara ute i sommar, dessa kommer att bli underbara!
Men men, back to reality.
Imorgon ska jag operera mig, känns inte så bra. Ska upp till ryhov vid klockan 13, först röntgen sen operation.
Känner mig precis som en blandning av dom här två ansiktsuttrycken, typ ett irriterat och ett ledset haha.
Men laame haha Godnatt söta människor! :) Hörs imorgon :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0