När man släpper taget tar man första steget

Godmorgon alla gaybloggar och kissies!
Sitter här och har försovit mig lite trots mina 19 alarm i mobilen. Duktigt Victor, men det är troligen för att jag var ute o sprang en timma igårkväll, helt sjukt vad trött jag blev. Men det var grymt skönt faktiskt! Sprang på som en Get typ både till Elljusspåret och i det och hem igen. Fett läskigt dock med mörkret i skogen runt spåret, men det gick bra haha!
Nu sitter jag iallafall här och dricker kaffe och ska börja röra mig mot skolan strax. Tar mopeden idag när det är så fint väder! Kommer bli sånt superväder som igår ju, awesome! Ska träffa Jonna efter skolan också! Fett bra dag haha <3 Men nu måste jag hoppa in en snabbis i duschen o sen dra mig mot skolan! Puss :*
Har glömt att visa min nya mössa, Fett söt ju!
Vi hade fett med delade åsikter om färgen, men den är rostorangeröd helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0