Måndagen den 19'e mars

Heey alla söta människor tillbaka i verkligheten denna måndagsmorgon.
Sitter här på engelskalektionen och slutar strax. Vi håller på o jobbar med nån uppgift om översättningar haha, går lagom bra. Igår träffade jag Jakob typ en stund och vi var typ bara hemma hos mig och åt chips haha. Men det var trevligt iallafall. Sen sov han hos mig och Daniel och vi stressade upp vid halv 8 imorse. Kaffe och en ostsmörgås stod på menyn och efter det så åkte vi ganska direkt. Då vet ni. K Victor, K.
Idag ska jag however bara försöka plugga körkortsteori typ efter skolan, har typ provet om 2 dagar haha! Fett jobbigt, kommer absolut inte klara det. Men skit samma haha, ska göra mitt bästa.
Fett skön låt dessutom, lyssna lite och ge den lite tid i början bara haha :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0