Helger = Dålig uppdatering

Shoo älsklingar!
Jag veet att jag suger på att uppdatera på helger haha, men det får ni nog stå ut med ibland.. kan försöka bli bättre om ni vill? :) Haha anyway så gör jag en punktlista om helgen typ!
* Fredag, Träffade Jonna, Fikade på Ikea, Åt pizza på en sjukt ofräsch pizzeria haha, Träffade Headshot + Daniel på kvällen, åkte o handlade i Daniels nya bil (heelt ny fokus, så jävla fin!) och myste med kortspel efteråt haha!
* Lördag, Träffade Adam & Linnea, Grillade på Åsasjön och frös ihjäl haha! Efter det blev det Vin, god mat och skräckfilm hemma hos mig med Mamma & Daniel.
* Söndag, Forever alone med körkortsplugg i lägenheten efter en långpromenad med ivar haha, fett mys dock! Ikväll ska jag slinga mammas hår och kanske laga mat typ.
Men just nu sitter jag hursomhelst o pluggar haha, så vi hörs senare ikväll! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0