Håribelt

Shoo bloggään!
Sitter här med Jonna och tittar på hennes stalker. Vi håller på o slingar hennes hår och snackar skit om allt och inget :) Nu ska vi strax skölja ur och det ser blondt ut. Innan idag så har jag varit i skolan och haft religionsredovisning typ, och efter det så har jag varit ute o gått med markus från skolan till öb och därifrån till stan! Väl på stan ringde Adam så vi drog och köpte en kaffe och sen gick hans moped sönder så han drog hem haha. Kort därefter kom älsklingsjonna hit och nu sitter jag här.
Strax ska hon åka och då blire att dra ut o springa en sväng till min mammas stora förfäran, hon hatar att jag är ute o springer på kvällarna hahaha.
Jag och min snygga väns hår. HAHA,
Men nu ska jag dra ut o springa en sväng, Hare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0