Fotovandring

Shoo alla hurtbullar ute i sverige.
Jag har precis kommit hem från en fotovandring med Ida och Jensan, Vi var ute o gick vid tändsticksområdet och klottertunneln typ och snackade massor och fotade haha. Asmys iaf! Sen gick vi till Café Nyfiket och fikade där. Asmysigt och jättetrevligt! Dock var det typ sump i kaffet, så det var lite äckligt faktiskt, men sa ingenting för att dom var trevliga haha. Nu tänkte jag iallafall vara typ övernyttig och dra ut o springa! Tänkte dra igång detta på allvar nu och tänka på min kropp haha, är inte nyttigt att bara äta massa onyttiga saker hela tiden och aldrig motionera, även om jag inte blir direkt tjock så är det ju inte bra för kroppen.
Dessutom tog ida troligen världens snyggaste bild på mig haha, elleeerrr?
Men vi hörs sen efteråt så ska jag berätta hur det gick med springningen, Ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0