Bussbloggen?

Shoo!
Har inte bloggat nu på ett par dagar, uppdateringen har varit sjukt kass. Ber inte om ursäkt, är ju endå min blogg haha. men anywaay så sitter jag på bussen mot göteborg haha, ska bli chillkrök med Dannebooy och gänget! :)
Överhärligt haha. Så nu åker bussen mot solnedgången, så grymt fint!
Igår var jag ute med Mandy, Aynur, Carro, Liiz, Ellen, Belinda, Amanda, Evelina och Felicia! hoppas jag inte har glömt nån nu, haha awkward. Får skylla på att jag fortfarande är bakis haha :))
Vi drog iaf ut på krogen, förfest hos carro! Så jäävla mysigt! bästa kvällen på sjuukt länge! Vi såå åkte limo till karlssons, fast vi gick in på centrum. Har redan planerat in nästa limoåkning haha, Fetaste på länge!
Vi var även på amor och shottade typ, det gjorde vi på centrum också haha. Vet inte hur mycket jag spenderade och det vill jag nog inte veta heller haha...
Dansade grymt mycket och drack tillochmed shots från nån random dude med hästsvans.. inte okej.
men whatever, inget hände. nu kör vi ikväll igen iallafall, och sålänge så får ni en bild på mig, carro och mandy utanför limon.
Bilden är sjukt suddig, men hur som helst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0