Buss 830 Mot Jönköping

Shoo alla härliga människor!
Sitter här på bussen nu och ska precis ta upp min macka från skåne's som jag köpte med mig på väg till bussen, helt äckligt goda och grymt billiga! Så om ni är i mölndal och vill ha en billig och asgod macka, jag svär fråga nån om vägen till skåne! :) haha älskar namnet också.
Helgen har iallafall varit sjukt festlig och verkligen stört ledsam samtidigt. Har nu festat i 3 dagar i rad, Torsdag, fredag och lördag haha! störd kille, men det var gött! Vi hade chillkrök i fredags i daften, var grymt härligt att träffa både Tb och Filip och Cissi! :) Saknade människor verkligen. Sen på lördag var det "25" årskalas för daniels mamma, ashärlig kväll :)
Men sen idag har vi bara tagit det fett lugnt typ, kollat på en film nu på kvällen och innan det så åt vi på subway! Träffade även Ewe och hennes nya valp, världens finaste verkligen! Så jävla sööt!
Kan ju ioförsig bara lägga till att jag även är typ-singel nu på obestämmd framtid :(
/Vill dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0