Borås!

Märks det att jag har tråkigt på bussen?
Fett fin bild dock hahaha!
Nu börjar vi iallafall närma oss Göteborg, har precis passerat borås. Sitter jämte en jättetrevlig engelsktalande kille som spelar ett nytt spel, så vi sitter med varsin dator i knät haha. Awesome! synd bara att vi nästan inte får plats trots att vi båda är smala haha. Vädret kan ju inte vara bättre än såhär, trodde att det skulle regna idag av någon anledning haha. Men anyway.
Idag ska jag försöka hitta till Shock och handla nitar, efter det ska jag ta en kaffe all by myself typ. Får väl se om jag hittar nåt trevligt matställe också och nåt sällskap kanske? Vill helst inte gå här i två timmar helt själv!
Men nu ska jag fortsätta med min härliga bussresa typ, Ha en härlig dag allihopa och njuut av vädret! :)
Uppdaterar ikväll sen igen, Puss :*

Kommentarer
Postat av: Mandy

eeehyeee we can chill? Yea you can come, coffee is awesome :*

2012-03-07 @ 15:14:21
URL: http://missymandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0