This ship will carry our bodies safe to shore

Shoobrää!
Sitter här i soliga Göteborg och lyssnar på hög musik medans jag försöker göra situps! Går sådär hahaha. Idag har jag bara typ lagat massa blodpudding och solat! :) är Gaaaalet fint väder ute så har precis kommit in från att ha sprungit i 45 min! Känner mig lagom duktig. I helgen var vi iallafall på Öland som sagt, stannade till i borgholm och åt på en fin restaurang och köpte sedan glass och gick i hamnen o kollade på fina stora båtar osv.. Var helt galet mysigt verkligen! Så sjukt vackert på öland dessutom. Juste, sen sov vi på vandrarhem! haha gud. Vi orkade inte köra hela vägen hem så vi stannade o sov på nåt vandrarhem på nåt ställe som jag inte kommeri ihåg vad det hette. Men det var.. en upplevelse iaf. Golvet var grönt och alla affischer på väggarna var från 70-talet, men det var nog rätt mysigt endå. Det blir ju lite vad man gör det till :)
Sen dess har jag typ bara njutit av vädret, sökt jobb och tagit det lugnt.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
 
Dog precis. Mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0