Sommarstugehäng!

Shoo ävärybödy.
Sitter här i jkpg och ska precis åka ut till min sommarstuga i bondstorp, ska bli galet mysigt. Den är inte riktigt färdig än, det enda som fattas är typ "mitt" rum och badrummet, men allt annat är klart i princip. Om ni inte förstod det så har vi byggt den själva! ehehe händig pappa typ. 
However så var gårdagen galet awesome! Vart först väckt av mamma fett tidigt som sa att jag skulle till arbetsförmedlingen haha, jag ba blöööh men jag drog dit iaf, Hade ett superbra möte med nån ungdomshandledare! Han var astrevlig och gav mig fett med info. Good! Sen var jag hos tandläkaren, o hon sa att jag inte behövde laga en tand som dom hade tänkt o laga, också fett gött haha.
Efter tandläkaren drog jag ut till Eksjö för att träffa Markus! Var aastrevligt verkligen, vi var på Dollarstore (haha åh) och såg denna supersöta kossan haha, vet inte hur länge jag garvade åt den. så galet söt hahaha!
Sen var vi på "Trästaden", asså Eksjös centrum typ. Det var fett mysigt o vi tog en sushi och kaffe på en jättemysig chinarestaurang som låg precis vid en bäck i ett gammalt trähus. Sen åkte vi runt massa i Eksjö o kollade på Markus gamla sommarstuga osv.. :) Tog en kaffe på Campingen och pratade tills klockan var typ halv 12 på natten. Awesome dag som måste göras om! Men nu måste jag åka iallafall, Ha det bäst! :* 

Kommentarer
Postat av: Markus den bästaaa

Haha! Åh! Kossan!!!! Kom gärna hit fler ggr! :D

2012-07-17 @ 18:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0