Men har han jobb, Har han ens nån gymnasiepoäng?

Shoo alla glada och oglada killar och tjejer och allt däremellan!
Sitter här i Göteborg och avnjuter en kopp nybryggt kaffe framför "fråga Olle dokumentären", fett mysigt hahaha! Har precis varit och handlat lite på hemköp vid selma lagerlöf, galet roligt att gå helt ensam o handla men vad gör man? Måste verkligen skaffa vänner här haha! Men men, Igår var jag iallafall en bit utanför halmstad med familjen o fiskade krabbor. Vi gör det varje år så det var asmysigt :) Vi åt även buffé på en astrevlig kinarestaurang och hela dagen var jättetrevlig. Passade även på att sola lite på kvällen på en klippa, helt fantastiskt vackert där.
Imorgon åker jag till öland med Danne över helgen, ska bli asgött! Ska försöka ta med kameran så att jag kan ta lite bilder också till er. På tal om bilder, här är lite bilder från idag(den översta bara haha) och igår! :) 
Så vi hörs nog när jag kommit hem från Öland! Ha det bäst mina fina läsare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0