Gothenbuurg

Shoo alla älskade vänner och ovänner!
Jag sitter här i Göteborg som vanligt, Gick upp runt 15 idag och är fett seg haha, borde diskat o dammsugit o massa idag men jag pallar verkligen inte det än. Så har kollat massa film istället och sådär. Dom senaste veckorna har jag gjort så galet mycket på så jag vet inte ens hur man ska kunna få plats med allt i ett inlägg. Det är fredagen den 13e idag och jag har inte bloggat sen 7e juni. Då gick jag fortfarande i skolan och hade inte tagit studenten, jag hade inte gått ihop med "D" igen, jag hade inte flyttat halvt till Göteborg, Jag hade inte varit med om alla helgalna fester och allt mys på stränder osv.. 
Mitt liv flyter på som arbetslös haha, försöker göra det bästa utav det och söka jobb så ofta jag hinner. Försöker även att hinna med att vara i Jönköping så ofta jag kan hos mina kära vänner och min familj. Men ville huvudsakligen bara säga att jag lever! Får se hur ofta jag hinner blogga nu, men det löser sig nog haha.
And here's some pictures for you!
Alla bilder utom den första bilden har fina Belinda tagit!

Kommentarer
Postat av: M:*

scchhnyygg.

2012-07-28 @ 10:34:49
URL: http://missymandyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0