Shopaholic!

Hej alla söta människor! Idag har jag sett ut som en fjortis hela dagen. Testade ett nytt vax typ, (hej jag använder aldrig vax annars, men however) och det var fett lätt att aplicera, Så det började bra. sen ba klibbade det ihop och gjorde mig fjortis hur jag än gjorde med håret. Tack gud.
Do you wanna be my fjortisboy?
Iallafall så har jag haft en awesome dag i skolan och med mamma efteråt! Var asmys att träffa Älsklingscarro och alla mysiga människor i klassen och sen gick jag och mamma o shoppade på a6 i flera timmar haha! Sjukt trevligt :)
Köpte en skinnjacka till mamma, som passade bättre på mig, ett par skidbyxor och ett linne till mig. Sen en stor tröja till daniel och mig typ, XL, Fett stor och fett mysig haha! :)
Kan ju bara säga att byxorna var fett mycket snyggare i verkligheten haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0