Ny design! Vad tycks!?

Sho!
Sov över ute hos Jakob inatt, Fett trevligt! :) Vi var uppe på hans ladugårdsövervåning och inspekterade haha, har planer för den nu till sommaren! Ska bara lyckas komma upp dit, vågade inte riktigt igår haha! Fett feg, men men! :)
Nu ska jag strax hoppa in i duschen, Sen ska jag fixa mig och dra ner till stan för att möta upp carro på en pluggfika@Georges! Ska bli fett mys :)
Sålänge kan ni ju bara lyssna på denna låten, helt grym! Har verkligen fastnat för mashup internationals remixer haha, Älskar deras remix av jag kommer! Men vi hörs senare!
Albin Gromer - Tillsammans (Mash Up International Remix) by Mash Up International

Men juste, Föresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0