Hej hej hej jag är bara 14 år.

Sho bloggen!
Sitter i skolan vid mitt favoritbord i bytingen haha, har rörlig bild med mina giirls!
Bloggade ingenting igår men hade inte riktigt tid, var o shoppade lite med carro typ, blev ett par Jeans som ska bli skjorts och en blårandig T-shirt! Sen på kvällen träffade jag adam en stund, vi gick hem till hans syster och hennes flickvän som bakade väärldens godaste muffins haha, fett mys!
Sen iallafall så har jag varit på trafikskolan idag, gick inge vidare då min handledare hade brutit benet så jag fick inte köra nånting haha.. men men! Ska boka in en ny tid snart iallafall. Köpte dessutom söötaste Grythandsken och underlägg haha!
Iallafall så hittade jag några gamla bilder idag, tänkte ge er en gammal + en från idag haha
Den sista bilden är på min nya grythandske haha, fett söt juu! Men nu ska jag gå ut o gå med Adam o Ida så kan inte skriva mer haha, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0