Confidence

Shoo! 
Tänkte bara säga att jag är bra som jag är, och det är ni också!
Finns så sjukt många som mår dåligt varje satans dag för att man har sånna krav på sig själva och från andra, och tycker det är äckligt jobbigt.
ALLA är bra som dom är, Fattat, Comprende, Kapisch? Tack.
Alla har inte perfekt hår, Perfekt näsa eller det perfekta leéndet. Alla har inte perfekt kropp eller perfekta öron.
Men huvudsaken är faktiskt att Ingen är perfekt, och alla är bra precis som dom är. 
Jag har varken perfekt hud, kropp, näsa eller leende, men jag är nöjd med mig själv, eftersom att jag är den jag är och ingen annan kan vara mig. Dessutom är jag jävligt bra på att vara mig själv faktiskt.
Oredigerad bild från i somras!
Ingen är perfekt och alla har saker med sig själva som dom inte är nöjda med, men se till helheten istället och försök att inte störa er på småsaker så ska ni se att livet faktiskt blir lite enklare och roligare att leva! Men hur som helst nu så ska jag fixa en ansiktsmask nu och sen ska jag dra ut o gå med Adam en stund! :)
Om ni vill så skulle jag kunna fixa lite tips för bättre hy och sånt som får en själv att känna sig mycket bättre i sig själv typ,
tipsa er om lite produkter och saker man kan göra hemma typ som inte behöver vara så dyrt.?
Skriv i kommentarerna isåfall! Puss o hörs senare :*

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar dig blogg victor.

Och så sjukt sant. Man duger absolut som man är. Alla har någonting som är unikt. Kanske inte snyggt men det gör personen till just sig själv. Stör mig på folk som tycker att allt måste vara perfekt på alla människor :)

2012-01-31 @ 11:03:53
URL: http://chicypic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0