B(r)us kul!

Shoo alla härliga människor där ute!
Sitter på lektionen och har precis redovisat bilderna om mitt hem. Gick bra och tror att läraren blev nöjd :)
Jag, Liz och Aynur har jobbat tillsammans på denna uppgiften och det gick göörbra! Vi skulle ta en bild som liknar en målning haha, blev inte alls likt men det blev sjukt härligt ljus i bilden! La till lite brus också, älskar brusiga bilder!
Sen att bildkvaliten på blogg.se är grymt bra är ju en annan sak..
Snart slutar vi iallafall och då ska jag åka hem och plugga lite tror jag, ska övningsköra också typ. Hade faktiskt tänkt att hoppa av bussen vid högskolan och gå från munksjön hem, för att det är så grymt fint ljus där runt halv 4 och jag har min kamera med mig så kanske kan få nån fin bild eller två! Vore trevligt haha. laame!
Men nu ska jag fortsätta jobba lite i skolan, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0