You can try but never break me

Shoo bloggen!
Sitter här hemma på kättilstorp och redigerar lite bilder.
Ska strax hoppa in i duschen o fixa mig och sådär. Har dock ALLA mina hårprodukter och ansiktsvård i lägenheten haha..
Fml typ. Nej men lite så faktiskt. Tog lite fina bilder härom dagen vid munksjön, tänkte ge er en bild så ni
fattar vilket GRYMT fint ljus det var där vid halv 4 på eftermiddagen. Helt underbart!
Senare ikväll blire fest med min älskade headshot, Ska försöka åka iväg o köpa henne nåt fint innan dess också,
tycker dock att sånt är sjuukt svårt att veta vad man ska köpa haha! Men iallafall typ.
Örhängen kanske? Alltid kul ju! Får ta en snabbis till a6 haha :)
Men vi hörs senare, och här är en låt som ni kan lyssna på sålänge! Grymt bra! ;)
Shoo bloggen!
Sitter här hemma på kättilstorp och redigerar lite bilder.
Ska strax hoppa in i duschen o fixa mig och sådär. Har dock ALLA mina hårprodukter och ansiktsvård i lägenheten haha.. Fml typ. Nej men lite så faktiskt. Tog lite fina bilder härom dagen vid munksjön, tänkte ge er en bild så ni
fattar vilket GRYMT fint ljus det var där vid halv 4 på eftermiddagen. Helt underbart!
Senare ikväll blire fest med min älskade headshot, Ska försöka åka iväg o köpa henne nåt fint innan dess också,
tycker dock att sånt är sjuukt svårt att veta vad man ska köpa haha! Men iallafall typ.
Örhängen kanske? Alltid kul ju! Får ta en snabbis till a6 sen haha :)
Men vi hörs senare, Ha det grymt bra! ;)

Kommentarer
Postat av: Missy M

a6 <3

2012-02-04 @ 16:30:15
URL: http://missymandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0