There is no time to let the blood dry

Det räckte inte med två koppar kaffe + en hundpromenad i kylan precis när jag vaknade imorse för mig att bli pigg, Fett illa. Sitter i skolan nu efter att ha missat bussen och ska strax gå iväg till frukosten med mina tjejer! :)
Och justeja! Finaste Caroline Florens skickade 2 bilder som jag bad henne ta på gårdagens outfit typ, glömde lägga upp dom igår haha. Hon är Grymt duktig på att fota och tycker ni borde klicka på hennes namn så kommer ni till hennes blogg! Hon är bäst min fina Carro!<3
haha ser lam ut på den sista bilden, men vad gör man? :)
Halsduk från Lager 157,
T-shirt från Carlings
Svarta Jeans från JC
Kängor från Scorett
Men nu ska vi gå till matsalen för ytterligare en kaffe och en macka för mig. Fett hungrig, fett trött och fett depp haha. Tack föresten till Daniel som låter mig låna hans internet i skolan så att jag faktiskt kan göra allting haha. Men nu hörs vi senare söta människor, Puss på er :*

Kommentarer
Postat av: Caroline

modellen for the win!

2012-02-09 @ 11:53:26
URL: http://www.carolineflorens.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0