One step closer to körkort!

Shoo brushan!
Sitter i klassrummet nu på rörligbild lektionen. Vi planerar en kortfilm och snackar om ping pong show'er. Fett awkward när Belinda frågade jättenyfiket typ, åh oj hur går det där till? :)
HAHA aja anyway så har jag varit på risk 1an idag från 08.00 till 12.15. Gick sjukt bra! Var typ den enda som pratade haha, men men alla andra får väl skylla sig själva! :)
Nu ska jag iallafall följa med Carro till Paul en snabbis sen ska jag träffa mamma!
Härlig bild från i höstas med Snygga Angelica inne på O'Learys!
Men vi hörs senare! Puss :*

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha den där dagen alltså......... som bilden är tagen på alltså. antar att det var den dagen jag inte vill (hahaha) minnas!

2012-02-01 @ 17:17:00
URL: http://www.carolineflorens.com/blogg
Postat av: Missy M

Towan uwtan mej?:/*

2012-02-04 @ 16:31:04
URL: http://missymandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0