Mordkväll

Shoo alla söta människor där ute!
Sitter här i lägenheten nu och har precis diskat världens fetaste disk. Som tur är har jag iallafall diskat klart nu så sitter o kollar på Criminal Minds, typ världens bästa serie ever. Har blivit skadad av mamma haha, shopaholic, inredningsintresset och mordutredningar kommer från henne.
Innan jag kom hem o diskade så var jag i skolan typ, och efter det så var jag på ikea med Markus! Vi tog en kaffe och snackade om allt från barnfoster som hette Alize till galna stalkers och norrland haha, man behöver verkligen sånnahär dagar ibland. Men nu är klockan feett mycket så jag ska sova nu haha, men ni kan få en bild från när jag drack kaffe på balkongen häromdagen med mitt schleetna hår haha!
Puss o Godnatt :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv lite fler inlägg dåå :(

2012-03-04 @ 04:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0