Jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv

Shoo! Har tagit världens mest slappa morgon/förmiddag idag efter kvällen igår.
Var med Jonna på råslätt (HAHA) och tog en torsdagsöl, fett mys var det! men iallafall så var jag sjukt lättpåverkad och det kändes jättelamt att bli påverkad av en öl typ. men men, vad gör man? haha. Dessutom kollade dom våra leg typ sju gånger haha, så sjukt lamt! Ingen av oss ser ju ut att vara 18, men det är skönt! :*
Idag kommer Daniel hit, och vi kommer troligen bara ta det lugnt, iallafall om jag städat här i lägenheten haha!
Imorgon är jag dock bjuden på fest haha, och har blivit medbjuden ut ikväll av typ 3 olika pers, men vill bara spendera kvällen med daniel. Men imorgon blire fest med headshot typ! Var jättelänge sen sist så ska bli fett kul!
Men vi hörs senare idag eller imorgon haha, beror på.. Puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0