Dagarna man minns

Shoo!
11 Månader idag, tror jag.
Sitter här hemma hos mamma o pappa på kättilstorp i fetaste myströjan och redigerar lite bilder från idag. Efter skolan så var jag och Carro hemma hos mandy på en kaffe typ, och på vägen dit så tog jag lite bilder på massa fåglar haha, det var helt sjukt mycket ankor och fiskmåsar.
Älskar verkligen bilden på den glada gumman i mitten, hon ser så sjukt härlig ut! Man vill ju bara typ krama om henne haha.
På den sista bilden har jag lagt till lite brus, men tror inte man ser det i denna låga kvaliten. Kuul, eller?
men men! Ska ta o sova nu, har körlektion imorgon och sen ska vi troligen filma på stadsbiblioteket efter lunch, så måste vara utvilad o sådär! så vi hörs imorgon, Puss :*

Kommentarer
Postat av: Missy

du tror du känner henne!

2012-02-19 @ 22:31:24
URL: http://missymandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0