Då och nu

Roligaste historian HAHA!
Hittade en jätteliten bild på mig på facebook från 2010! Hade precis dagen innan färgat mitt hår från orange till brunt då, kommer ihåg att jag o carro satt hos roland då, härliga tider! Satte den gamla jämte en bild som jag tog idag, och det är ju skillnad iallafall haha! Som tur är ser jag vuxnare ut idag, och mycket snyggare enligt mig själv haha. Passar bättre i blonda slingor än i brunt hår dessutom, men men jag var ju liten då.
Hade min alkoholistperiod då jag drack flera gånger i veckan, jag hade precis vågat träffa en kille på annat sätt än som bara vänner. Umgicks massor med Adam, Asta och Victor Jägerholm hahaha!.. Saknar tiderna massor, Det var innan Victor blev sådär gay och konstig och hängde ut mig på hans blogg 3 gånger i veckan haha.. Stackarn. Men men, vi hörs senare! Kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0