and all we se is strange clouds

Shoo bloggen, vaknade tidigt idag och ska strax åka till körskolan för en körlektion! Har druckit två feeta koppar kaffe och är faktiskt riktigt rädd inför körningen idag haha.. Risk 1an var inte bra för mig. Vågar typ inte sätta mig bakom ratten nu haha! men det ska nog gå bra. Ska träffa Jonna, Jakob och Adam senare idag. Ska typ laga massa mat haha, fett lame. Men lagade kyckling typ forever alone här hemma igår och det blev sjuukt gott, så jag kan nog om jag vill haha! :)
Ska förövrigt köra en sån här sötnos idag på körskolan, fett svårt att köra den haha, bilen har typ ett eget liv.
Under bilden finns en sjukt skön låt btw, Grymt härlig sommarfeeling i den!
Ai se eu tu pego<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0