One day baby, we'll be old

Igår var jag på en begravning, det var vackert. Dagen innan det spenderade jag pengar på en ny shorta inför begravningen och innan det satt jag 7 timmar på en buss hem ifrån Mora. Bara några timmar innan vi hoppade på bussen satt vi i vandrarhemsrummet och njöt av livet. Vi drack vin och spårade i en stad där det var tystare på dagen än på natten i Jönköping, och allting avslutades precis där vasaloppet varje år slutar.
Eksjö stadsfest var också underbart, helt underbart. I en vanligtvis lugn och tyst stad var det bara galet mycket folk och hög volym. Härliga människor och fina artister! Blev anklagad av polisen för att ha stulit en rosa cykelhjälm med små apor på och vinglade fram på kullerstensgator. Livet.
Bästa människorna som gjorde min resa helt underbar! ♥

Men nu ska jag gå o lägga mig en stund till och sova i två timmar, för att sedan ro kanoten (mammas volvo) ut mot bondstorp med Jakob. Ska bli mysigt att komma ut o se hur allt ser ut nu när det var länge sedan jag var där. Kanske tar med mig lite fika så kan vi sitta nere på bryggan o kolla ut över sjön. Hur skönt låter inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0