This is a sickening joke

Shoo bloggen!
Sitter här i skolan och ska strax dra härifrån för att träffa Johannes en sväng o sen ska jag hem till kättilstorp. Vet inte riktigt vad jag ska skriva eller hur länge sen det var jag uppdaterade nu, men kan ju skriva lite vad som har hänt dom senaste dagarna! Blev påbackad utanför Mc donalds för ett tag sen haha, Har varit ute på massa roadtrips, Var ute i Tenhult igår och blev idiotförklarad när jag försökte köpa kaffe på en pizzeria haha! Testade även Calippo shots, var sjukt god och påminner massor om barndomen! Ett måste inför sommaren. Funderar på att dra ihop ett gäng och dricka lite ikväll, vore awesome.
Imorgon ska jag iallafall träffa Danne, Åka till borås med mamma o köpa en Lampa, Sen på lördagen blir det försenat påskbord med morfar o hans släkt, Sen på kvällen blire cruising med Björn och Johannes medflera! Ska bli fett kul! :) Ska få åka med Björn denna gången haha, slipper jag åka med Mammas bil..
Men uppdaterar mer senare ikväll haha, tänkte lägga upp bilderna från vårat "Into the wild" projekt! :)
Känner lite såhär inför skolan just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0